Zwiększenie przychodów dla geodety – wzrost o 126% w 6 miesięcy
W niniejszym case study przedstawimy przykład geodety, który dzięki zastosowaniu unikalnych oraz autorskich sposobów promocji w Internecie zanotował znaczący wzrost przychodów. Z uwagi na fakt podawania przez nas pełnych statystyk i konkretnych liczb nie przedstawiamy nazwy naszego klienta – wyraził on zgodę na publikacje wszystkich danych bez podawania nazwy firmy.
Opis firmy
Przedstawiona tutaj firma to działająca na rynku od kilku lat. Początkowo klienci zdobywani byli głównie dzięki rekomendacjom i odwiedzinom w biurze. Jednakże, pojawiały się trudności w pozyskiwaniu nowych klientów, a dotarcie do nich było ograniczone do lokalnej społeczności. Właściciel zdecydował się na rozpoczęcie działań, które miały pomóc w rozwoju firmy.
Punkt startowy
Pracę nad promocją firmy rozpoczęliśmy na początku września 2022 roku. Poniżej zamieszczamy informacje na temat przychodów firmy przed rozpoczęciem współpracy. Oczywiście są to orientacyjne stawki, uśrednione dla całego roku.
Przychody firmy we wrześniu:
- Tyczenie budynku – 3 800 zł netto
- Podział działki – 6 200 zł netto
- Wznowienie znaków granicznych – 5 300 zł netto
- Mapy do celów projektowych – 4 000 zł netto
- Inwentaryzacja geodezyjna – 2 700 zł netto
- Inne – 3 000 zł netto
Średnie miesięczne przychody: 25 000 zł netto
Wykonane działania
Działania które przełożyły się na większą widoczność firmy w Internecie to:
- poprawa strony pod kątem SEO (optymalizacja strony pod wyszukiwarkę Google)
- pozycjonowanie strony w Google (poprawienie pozycji fraz, których poszukują klienci w wyszukiwarce Google)
- optymalizacja oraz pozycjonowanie wizytówki GMF (Google Moja Firma)
- promocja na topgeodeta.pl
Efekty
Efektem naszych działań było zwiększenie widoczności firmy w Internecie oraz dostarczenie wartościowych zapytań (w formie telefonicznej oraz mailowej). Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca wzrost przychodów podczas trwania naszej współpracy:
Porównując wrzesień do marca widoczny jest wzrost przychodów o 126%. Firma w międzyczasie nie prowadziła żadnych innych form promocji prócz naszych. Z rozmowy z geodetą wiemy, że wynik ten jest dla niego bardzo zadawalający.
Oczywiście można powiedzieć, że za część wzrostów przychodów odpowiedzialna jest sezonowość. Jednak z danych otrzymanych od klienta widzimy, że w poprzednim roku nie nastąpił podobny wzrost – przedstawia to tabela poniżej:
Wyraźnie widoczne jest to, że przychody rok do roku zwiększyły się o ok 65% względem marca 2022 roku.
Wnioski
W dzisiejszych czasach marketing internetowy stał się niezwykle ważnym elementem w rozwoju wielu firm. Dzięki niemu przedsiębiorcy mają możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców i zwiększenia swojego zasięgu. Dlatego też, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wdrożenie działań marketingowych w Internecie w celu zwiększenia przychodów i rozwoju swojej firmy.
Wnioski z tego case study są następujące:
- wzrost przychodów o 126% w marcu 2023r względem września 2022r
- wzrost przychodów o 65% w marcu rok do roku (wykluczenie sezonowości)
- w celu obsłużenia dodatkowych zleceń, klient był zmuszony do zatrudnienia dodatkowego pracownika
- od października 2022r do marca 2023r dostarczyliśmy ok. 38 zapytań, które wygenerowały przychód
- dzięki wysokiej jakości usługom geodezyjnym oraz konkurencyjności firmy, nasz klient miał wysoką skuteczność w sprzedaży usług do potencjalnych klientów których dostarczyliśmy
Ile to kosztuje?
- promocja na topgeodeta.pl: 90 zł netto / miesięcznie (rozliczenie roczne 1 080zł netto)
- pozycjonowanie strony: 600 – 1 900 zł netto / miesięcznie (w zależności od lokalizacji)
Jeśli nie możesz wygospodarować takiego budżetu, a chciałbyś osiągnąć podobne wyniki, napisz do nas, a zaproponujemy indywidualne podejście.
Za co płacę?
W przypadku promocji na topgeodeta.pl opłata dotyczy dodatkowej promocji firmy, w skład tej promocji wchodzi:
- podbicie wizytówki firmy – ogłoszenie podbijane jest na samą górę strony raz w miesiącu, dzięki czemu jest lepiej widoczne przez użytkowników
- wyróżnienie firmy – pozwala wyróżnić się na tle innych firm za pomocą specjalnego oznaczenia
- możliwość dodania większej ilości lokalizacji – możliwość dodania wielu obszarów działania, co w połączeniu z podbiciem winduje stronę na samą górę listy firm, na wiele miast
Na co składa się cena w przypadku pozycjonowania strony?
- analiza strony pod kątem optymalizacji technicznej
- analiza treści: odpowiednia długość, wysycenie słowami kluczowymi, wykrycie ewentualnej duplikacji treści
- stworzenie poprawnej pod kątem SEO treści (w przypadku niewystarczającej ilości treści)
- analiza słów kluczowych do pozycjonowania
- analiza konkurencji
- optymalizacja wizytówki GMF
- pozyskanie odnośników ze stron zapleczowych należących do topgeodeta.pl
- wykorzystanie portalu topgeodeta.pl w celu pozycjonowaniu strony oraz wizytówki
Powtórz sukces firmy z case study
Jesteś zainteresowany pozyskiwaniem większej ilości klientów? Napisz do nas w celu otrzymania darmowej wyceny. Kliknij tutaj, wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe. To nic nie kosztuje!